DET  PRAKTISKE


Her får du lidt praktiske oplysninger omkring et arrangement

SOLO

Plads:  Min. 3,5 x 2 meter
Ankomst: Min. 2,5 time før starttidspunkt
Afregning: Kontant - hvis ikke andet aftalt
Andet: 220 Volt/ 10 A på scene.
Omdelte sange ønskes tilsendt min 3 dage før arrangementet.

____________________________________

DUO

Plads: Min. 5 x 2 meter
Ankomst: Min. 2,5 time før starttidspunkt
Afregning: Kontant - hvis ikke andet aftalt.
Andet: 220 Volt/ 10 A på scene.
Omdelte sange ønskes tilsendt min 3 dage før arrangementet.

____________________________________

BØRNEUNDERHOLDNING

Plads: Fleksibel afhængig af arrangementet
Ankomst: Min. 30 min før starttidspunkt
Afregning: Kontant, EAN eller efter aftale.
Andet:  220 Volt/ 10 A på scene.
Hvis det er en større koncert, skal ut. ALTID kontaktes ift. aftalen - herunder kontakt info til f.eks. lydfolk på stedet.

____________________________________

SENIORUNDERHOLDNING / VISER

Plads: Fleksibel / dog helst 2 x 3 metet
Ankomst: Min. 1 time før starttidspunkt
Afregning: Kontant - hvis ikke andet aftalt.
Andet: 220 Volt/ 10 A på scene.
Arrangement udendørs altid overdækket, og KUN EFTER AFTALE. 

____________________________________

GÆLDER GENERELT FOR ALLE

1.
Alle oplysninger er vejledende - er andet aftalt, gælder det naturligvis. Er man i tvivl, så kontakt mig/os. Som udgangspunkt, er en aftale en aftale - og det kan du forvente. Det skal vi/jeg også kunne forvente !!! Kompensation kan ALTID forlanges af ut.

2.
Aflyses et arrangement, kan det forventes, at kunden kommer til at udbetale kompensation.
Opstår der alvorlig sygdom hos ut. eller andre i konstellationen - eller i den nærmeste familie, kan det uden omkostninger aflyses af ut. Der kan altid forventes hjælp til at finde anden underholdning eller løsninger.

3.
Der betales generelt ALTID KONTANT - Husk at hæve kontanter. Udbetales efter endt arrangement.
INGEN MOBILEPAY  eller OVERRFØRSLER via BANK !!!

4.
Hvis noget afholdes udendørs, skal der være FORSVARLIGT overdækket.  Stedet skal ALTID godkendes af ut. før start.
Ved arrangementer i telt, skal der ALTID være scene eller FAST gulv.
Kontakt ALTID før arrangementet afholdes !!!

5. 
Arrangøren sørger for forplejning.

KONTAKT OS HER - TRYK

Vi glæder os til at underholde Jer.
Torben Mortensen

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang